Saturday, January 22, 2011

Tulis Blog jadi kaya

SELAMAT DATANG KAWAN-KAWAN KE BLOGKU AVIMARUONE

Hari ni keluar dalam Berita Minggu tulis blog jadi kaya raya.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/BloggeruntungRM1juta/Article/

Balik dari kedai aku terus sambar laptop dan register as a blogger. Maka pada hari ini 23 Januari 2011 jam 1 petang secara rasminya aku menjadi seorang blogger muahahha.

Aku memang minat jugakla menulis ni. Tapi menulis sambil dapat duit ni lagilah aku minat haha.

Sebenarnya tak tau lagi nak tulis pasal isu apa. tapi dalam kepala macam-macam ada.. Mybe boleh tulis tentang isu-isu semasa, tips-tips, or politik,. Rasanya kalau nak laku kena tulis pasal artis kot. Gosip-gosip pun mesti laris punya. Tapi aku tak minat sangatla. Mybe boleh tulis pasal isu hiburan tapi yang bersifat membina lah. bukan gosip-gosip murahan yang tak ada nilai.

Sekarang tengah belajar macam mana nak dapat duit daripada blog ni. Dapat duit dari facebook macam tipu je rasanya. So sifus n gurus sila beri tunjuk ajar!!

4 comments: